
Jyväskylän yliopisto: Digitalisoituva kauppa (5 op)
Jakson sisältö
Opintojakso käsittelee kaupan alan digitalisaatiota kolmesta näkökulmasta: 1) digitaalisaatio kaupan alan strategiassa, 2) digitalisaatio kaupan alan markkinoinnissa ja 3) digitalisaatio kaupan alan ostokäyttäytymisessä. Opintojaksolla käydään läpi sekä strategisen että taktisen tason asioita, joita kaupan alan toimijat kohtaavat implementoidessaan digitaalista markkinointia.
Jakson tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa selittää, mitä digitalisaatio ja digitaalinen transformaatio tarkoittaa ja miten se vaikuttaa kaupan alaan. Lisäksi opiskelija osaa analysoida digitaalisen transformaation vaikutuksia ostokäyttäytymiseen sekä kehittää markkinoinnin ja myynnin strategioita vastaamaan paremmin asiakkaiden muuttuneita ostopäätösprosesseja.
Suoritustapa
Osallistuminen Kaupan tutkimuspäivään 2.2.2023, luennoille ja yksilötyö.
Opintojakson toteutusaika
31.1.-31.3.2023
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen on päättynyt.
Avoimen yliopiston ilmoittautumisaika
Avoimen yliopiston opiskelija ilmoittautuu jaksolle tämän linkin kautta 30.4.2023 mennessä.