
Jyväskylän yliopisto: Digitalisoituva kauppa (5 op)
Jakson sisältö
Opintojakso käsittelee kaupan alan digitalisaatiota kolmesta näkökulmasta: 1) digitaalisaatio kaupan alan strategiassa, 2) digitalisaatio kaupan alan markkinoinnissa ja 3) digitalisaatio kaupan alan ostokäyttäytymisessä. Opintojaksolla käydään läpi sekä strategisen että taktisen tason asioita, joita kaupan alan toimijat kohtaavat implementoidessaan digitaalista markkinointia.
Jakson tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa selittää, mitä digitalisaatio ja digitaalinen transformaatio tarkoittaa ja miten se vaikuttaa kaupan alaan. Lisäksi opiskelija osaa analysoida digitaalisen transformaation vaikutuksia ostokäyttäytymiseen sekä kehittää markkinoinnin ja myynnin strategioita vastaamaan paremmin asiakkaiden muuttuneita ostopäätösprosesseja.
Suoritustapa
- Live-luennot verkossa ja luentotallenteet
- Suoritustapa yksilöllinen
Opintojakson toteutusaika
Tutkinto-opiskelijat: 23.1.-27.2.2024
Avoimen yliopiston opiskelijat: 1.8.-31.1.2024
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautumisaika 1.8.2023-9.1.2024
LUT-yliopisto: Ilmoittautuminen Sisussa opintojaksolle DK10A1200
Itä-Suomen yliopisto: Ilmoittautuminen Pepissä opintojaksolle 5217002
Oulun yliopisto: Ilmoittautuminen erillisellä lomakkeella, joka päivittyy 1.8.2023 mennessä Oulun yliopiston Ristiinopiskelu-verkkosivuston kohtaan Hakeminen Digitaalisen kaupan opintoihin
Tampereen yliopisto: Ilmoittautuminen Sisussa opintojaksolle KAT.KAU.003
Jyväskylän yliopisto: Ilmoittautuminen Sisussa opintojaksolle DGKA1003
Avoimen yliopiston opiskelijoiden ilmoittautuminen
Avoimen yliopiston opiskelija ilmoittautuu jaksolle tämän linkin kautta 31.12.2023 mennessä.