
Tampereen yliopisto: Digitaalinen kauppa käytännössä (6 op)
Jakson sisältö
Kurssilla tarkastellaan verkkokaupan rakennetta, muutostrendejä ja menestystekijöitä käytännön näkökulmasta. Kurssilla luennoitsijoina on useita yrityselämän vierailijoita digitaalisen kaupan alalta. Kurssilla esitellään verkkokaupan strategisia vaihtoehtoja, verkkokaupan myyntiä ja markkinointia sekä sen logistiikkaan, asiakaspalveluun ja eri maksutapoihin liittyviä ratkaisuja. Kurssilla käydään käytännön näkökulmasta läpi myös verkkokaupan teknologiaa.
Jakson tavoitteet
Opintojakson tavoitteena on perehdyttää opiskelija käytännönläheisesti verkkokaupan liiketoimintamalleihin, muutostrendeihin ja menestystekijöihin. Opintojakson suoritettuaan opiskelija myös tunnistaa verkkokauppamyyntiin ja -markkinointiin liittyvät keskeiset strategiset vaihtoehdot ja mahdollisuudet. Lisäksihän osaa soveltaa verkkokauppa-analytiikan perusratkaisuja ja erilaisia tiedolla johtamisen malleja käytännön ryhmätyön kautta.
Suoritustapa
Intensiiviluentopäivät, pakollinen läsnäolo, ryhmätyö. Hybriditoteutus: Tampereen opiskelijat paikan päällä ja muut etänä. Intensiivipäivät (klo 9-15):
to 16.3.
pe 17.3.
to 23.3.
pe 24.3.
to 30.3.
to 27.4.
Opintojakson toteutusaika
16.3.-28.4.2023
Opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen on päättynyt.