Siirry sisältöön
  • fi
  • en
  • Kauppa.fi
  • Itä-Suomen yliopisto
  • Jyväskylän yliopisto
  • LUT-yliopisto
  • Oulun yliopisto
  • Tampereen yliopisto
  • Etusivu
  • Opintojaksot
  • Koulutuskalenteri
  • Tietoa opintokokonaisuudesta
  • Ajankohtaista
  • Etusivu
  • Opintojaksot
  • Koulutuskalenteri
  • Tietoa opintokokonaisuudesta
  • Ajankohtaista
  • fi
  • en
Kirjaudu palveluun
Siirry takaisin Kauppa.fi:lle
  • Kauppa.fi
  • Itä-Suomen yliopisto
  • Jyväskylän yliopisto
  • LUT-yliopisto
  • Oulun yliopisto
  • Tampereen yliopisto
  • Etusivu
  • Tapahtumat
  • Tampereen yliopisto: Digitaalinen kauppa käytännössä (6 op)
  • Digitaalinen kauppa

Ladataan Tapahtumat

Tampereen yliopisto: Digitaalinen kauppa käytännössä (6 op)

Aika: 6.3. klo 0:00 — 18.4. klo 23:59
Paikka: Verkko

 

Jakson sisältö

Kurssilla tarkastellaan verkkokaupan rakennetta, muutostrendejä ja menestystekijöitä käytännön näkökulmasta. Kurssilla luennoitsijoina on useita yrityselämän vierailijoita digitaalisen kaupan alalta. Kurssilla esitellään verkkokaupan strategisia vaihtoehtoja, verkkokaupan myyntiä ja markkinointia sekä sen logistiikkaan, asiakaspalveluun ja eri maksutapoihin liittyviä ratkaisuja. Kurssilla käydään käytännön näkökulmasta läpi myös verkkokaupan teknologiaa.

Jakson tavoitteet

Opintojakson tavoitteena on perehdyttää opiskelija käytännönläheisesti verkkokaupan liiketoimintamalleihin, muutostrendeihin ja menestystekijöihin. Opintojakson suoritettuaan opiskelija myös tunnistaa verkkokauppamyyntiin ja -markkinointiin liittyvät keskeiset strategiset vaihtoehdot ja mahdollisuudet. Lisäksihän osaa soveltaa verkkokauppa-analytiikan perusratkaisuja ja erilaisia tiedolla johtamisen malleja käytännön ryhmätyön kautta.

Suoritustapa

  • Intensiivikurssi, joka vaatii läsnäoloa. Kurssi suoritetaan osallistumalla opetukseen livenä tai striimin välityksellä
  • Kurssin keskeinen suoritus on ryhmätyö, jossa ideoidaan verkkokauppa. Tampereen yliopiston opiskelijoiden tulee osallistua pääsääntöisesti läsnä kampuksella. Intensiivipäivät lähiopetuksena Tampereen yliopiston opiskelijoille ja livestriimin kautta muiden yliopistojen opiskelijoille.
  • Kurssi ei ole suoritettavissa itsenäisesti oman aikataulun mukaan, vaan edellyttää läsnäoloa Zoomin välityksellä opetuspäivissä. Lyhyet ja lukumäärältään pienet poissaolot korvataan, mutta niistä tulee tehdä poissaoloa korvaavia tehtäviä. Kurssilla on paikkoja jokaiselle korkeakoululle 20.  

Opetuspäivät

  • 6.-7.3.2025 klo 9:15-15(lähiopetus Tampereen yliopiston opiskelijoille, livestriimi muista yliopistoista osallistuville)
  • 13.-14.3.2025 klo 9:15-15 (lähiopetus Tampereen yliopiston opiskelijoille, livestriimi muista yliopistoista osallistuville)
  • 21.3.2025 klo 9:15-15 (kaikille etänä)
  • 11.4.2025 klo 9:15-15 (lähiopetus Tampereen yliopiston opiskelijoille, livestriimi muista yliopistoista osallistuville)

Opintojakson toteutusaika

6.3.-19.4.2025

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen on päättynyt.

 

Lisätietoja: Kaupan liiton koulutusasiantuntija Moona Naakka, p. 045 651 8474, moona.naakka@kauppa.fi
Jaa:
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Facebook

Kaupan liitto
Eteläranta 10
PL 340
00131 HELSINKI
p. 09 1728 5151
kauppa@kauppa.fi

Digitaalisen kaupan opintokokonaisuus on Kaupan liiton, Itä-Suomen yliopiston, LUT-yliopiston, Jyväskylän yliopiston, Oulun yliopiston ja Tampereen yliopiston tarjoama väylän kaupan alan osaamisen vahvistamiseen suomalaisessa koulutuskentässä. Kokonaan verkossa toteutettava opintokokonaisuus on tarkoitettu kauppatieteellisen koulutusalan ja soveltuvien alojen tutkinto-opiskelijoille yhteistyöyliopistoissa sekä osaamistaan täydentäville kaupan alan ammattilaisille.

  • Etusivu
  • Opintojaksot
  • Koulutuskalenteri
  • Tietoa opintokokonaisuudesta
  • Ajankohtaista
  • Kauppa Facebookissa
  • Kauppa Twitterissä
  • Instagram Kauppa on Instagram
  • Kauppa YouTubesssa
  • Kauppa LinkedInissä
  • Kauppa on RSS
  • Kauppa on Flickr