Jyväskylän yliopisto: Digitalisoituva kauppa (5 op)
Jakson sisältö
Opintojakso käsittelee kaupan alan digitalisaatiota kolmesta näkökulmasta: 1) digitaalisaatio kaupan alan strategiassa, 2) digitalisaatio kaupan alan markkinoinnissa ja 3) digitalisaatio kaupan alan ostokäyttäytymisessä. Opintojaksolla käydään läpi sekä strategisen että taktisen tason asioita, joita kaupan alan toimijat kohtaavat implementoidessaan digitaalista markkinointia.
Jakson tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa selittää, mitä digitalisaatio ja digitaalinen transformaatio tarkoittaa ja miten se vaikuttaa kaupan alaan. Lisäksi opiskelija osaa analysoida digitaalisen transformaation vaikutuksia ostokäyttäytymiseen sekä kehittää markkinoinnin ja myynnin strategioita vastaamaan paremmin asiakkaiden muuttuneita ostopäätösprosesseja.
Suoritustapa
- Live-luennot verkossa ja luentotallenteet
- Suoritustapa yksilöllinen
Opintojakson toteutusaika
Tutkinto-opiskelijat: 28.1.2025-27.2.2025
Avoimen yliopiston opiskelijat: 5.8.2024-31.1.2025
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
5.8.2024-14.1.2025
LUT: Opiskelija ilmoittautuu jaksolle DK10A1200 Sisu-järjestelmän kautta.
UEF: Opiskelija ilmoittautuu jaksolle 5217002 Peppi-järjestelmän kautta.
OY: Opiskelija ilmoittautuu jaksolle Webropol-lomakkeen kautta.
TUNI: Opiskelija ilmoittautuu jaksolle KAT.KAU.003 Sisu-järjestelmän kautta.
JYU: Opiskelija ilmoittautuu jaksolle DGKA1003 Sisu-järjestelmän kautta.
Avoimen yliopiston opiskelijoiden ilmoittautuminen
5.8.-31.12.2024
Opiskelija ilmoittautuu jaksolle ilmoittautumislinkin kautta.